الحجر الملعون الجزء الثالث

الحجر الملعون الجزء الثالث


انا مش عارف اية بيحصلي وقاعد خايف عمال افكر ياتري اية اللي بيحصل هو دة كان حلم يعني انا كويس ودة كان كابوس طيب خلاص اكيس ببص في ايدي لقيت علامات الحرق لسة زي ماهي طب اية اللي بيحصل انا خلاص هتجنن مش عارف اعمل اية مسكت الحجر الملون واخدتة وروحت خرجت بعد ما صليت الفجر رحت قعدت عند شجرة كبيرة متعود قعد عندها من وانا صغير المهم الحجر كان عادي ومكنش فية حاجة خلاص قررت انة كنت بحلم وقررت انسي حكاية الحجر وكل حاجة وقمت اتمشي وانا بحاول انسي رحت ورميت الحجر في مصرف وقلت كدة انا خلاص خلصت ونسيت الحجر وروحت البيت قعدت مع بابا والحياة رجعت طبيعية لحد مادخلت انام باليل وفجاة حسيت ان في نار حوالية كنت فاكر انة حلم بس صحيت لقيت نار حوالية معقول دة  حقيقة لا دة حلم لا لا لا دة مش حلم الاوضة بتاعتي بتولع ماما بابا حد يلحقني الاوضة بتولع مفيش مخرج حتي مافيش حد حاسس يا جماعة انا بموت حد يلحقني النار شبكة في كل مكان السرير ولع بس النار مقربتش مني كان في حلقة حوالية النار مش قادرة تدخلها بس حاسس اني هتخنق فقدت الوعي من كتر الدخان اللي في الاوضة ولما فقت لقيت بابا جنبي بيقولي يلا حبيبي علشان تصلي الفجر قولتلوا الاوضة ولعت انت كويس حد اتاذي قلي يا حبيبي اوضة اية اللي ولعت قولتلة اوضتي يا بابا كانت مولعة قالي تلاقيك كنت بتحلم حبيبي كل حاجة كويسة ببص حوالية مافيش اثر لحريق بس اللي خلاني مرعوب انا لقيت الحجر الملون علي السرير ازاي الحجر دة جة لحد هنال تاني بعد مارميتوا انا مش عارف في اية ولا اية اللي بيحصل بس حسيت ان الحجر دة وراة سر كبير وانا لازم اعرف انا مش عارف اتخلص منة مشيت افكر اعمل اية في الحجر دة بس مش لاقي حل رميتوا في المصرف جالي ورميتوا في الشارع جالي طيب اعمل اية علشان يختفي مسكتوا وقعدت جنب الشجرة افكر وبدات اكلم الحجر انت عايز مني اية انت بتطاردني لية وانا قاعد بفكر حسيت ان المفروض ارجع الحجر مكان ما اخدتوا من المقابر فعدت الي المقابر وكنت كلما اقترب كلما زادت الحوادث من حولي لم اري في حياتي كمية تلك الحوادث كان في حد عايز يمنعني من دخولي للمقبرة لحد ماوصلت المقبرة وكانت الساعة 12 بعد منتصف الليل وكنت في حالة من الرعب والخوف نورت كشاف الموبايل بتاعي وبدات ادورعلي القبر اللي كان محطوط جنبة بس انا مش فاكر شكلة ولا عارف اي حاجة لقيت واحد بيقولي اللي بدور علية مش هتلاقية هنا وخلاصك مش هينتهي لما ترجع الحجر الملعون بدات ارتجف من الخوف وبدور علي مصدر الصوت بكشاف الموبايل ومش شايف حد خالص  رديت بصوت كلة خوف انت مين وقصدك اية قالي دي لعنة محفوظة جوة القبر والحجر حاميها واللي ياخد الحجر تمسكة اللعنة ولازم تتخلص منها وخلاصك مش هيحصل بانك ترجع الحجر اللعنة صابتك وانت الملعون دلوقتي ههههههههه وانت الملعون ههههههههههههه انت الملعون ههه وفضل يكررها اكتر من مرة انت الملعون ويضحك بصوت بشع انا كنت خايف وصوت ضحكة كان مالي المكان وبعدين كل حاجة اختفت والصوت اختفي فضلت انادي علية انت فين طيب ساعدني قولي اعمل اية بس الصوت اختفي

تابعوا الجزء الرابع


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق